Άσκηση στην εγκυμοσύνηΈχει αποδειχθεί πια, μετά από επανειλημμένες έρευνες, ότι η Άσκηση στην εγκυμοσύνη (prenatal yoga) είναι ό,τι καλύτερο μπορεί να κάνει η μέλλουσα μητέρα γι’ αυτή και το μωρό της. Η γυμναστική θα σας βοηθήσει να βελτιώσετε τον τρόπο ζωή σας, τη φυσική σας κατάσταση και κυρίως τη διάθεσή σας, δίνοντάς σας ενέργεια για να αντεπεξέλθετε πιο εύκολα στις καθημερινές δυσκολίες.

Σίγουρα το σώμα της εγκύου υφίσταται κάποιες αλλαγές, καθώς επίσης και η ψυχολογία της, αλλά είναι παράγοντες που αντιμετωπίζονται. Έχοντας πάντα τη σύμφωνη γνώμη του γυναικολόγου σας και με τη βοήθεια ενός εξειδικευμένου καθηγητή φυσικής αγωγής, μπορείτε να γυμνάζεστε συστηματικά, μέχρι και την ημέρα του τοκετού.

ΘΕΤΙΚΕΣ ΕΠΙΔΡΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ:

• Μικρότερη διάρκεια τοκετού (λόγω εκγύμνασης της πυέλου)
• Με την άσκηση έχουμε ενδυνάμωση των ραχιαίων μυών, με αποτέλεσμα λιγότερους πόνους στην οσφυϊκή χώρα και καλύτερη στήριξη αυτής και της κοιλιάς
• Ενδυνάμωση των ποδιών και του κορμού, για καλύτερη ισορροπία όσο το βάρος αυξάνεται
• Μείωση των γαστρεντερικών προβλημάτων και του ποσοστού εμφάνισης της δυσκοιλιότητας
• Βελτίωση της κυκλοφορίας του αίματος και της καρδιοαναπνευστικής λειτουργίας
• Διατήρηση και καλλιέργεια της φυσικής κατάστασης, με αποτέλεσμα τη βελτίωση της ικανότητας αντιμετώπισης του πόνου κατά τον τοκετό
• Γρήγορη αποκατάσταση, ψυχολογική αλλά και σωματική μετά τον τοκετό
• Bοηθάει στην καλύτερη ανάπτυξη του εμβρύου, σ’ένα υγιές περιβάλλον χωρίς στρες

Ιωάννα Βαπορίδη MSc Καθηγήτρια φυσικής αγωγής, Ειδικευμένη στο Aqua Yoga στην εγκυμοσύνη και στη λοχεία

Elektronik sigara, sexshop