Ας μιλήσουμε για τη διατροφή…

Τα τελευταία χρόνια, όλο και περισσότεροι άνθρωποι αναζητούν επαγγελματική υποστήριξη προκειμένου να ελέγξουν το βάρος τους, να αντιμετωπίσουν παθήσεις που σχετίζονται άμεσα με τις διατροφικές τους επιλογές, όπως ο σακχαρώδης διαβήτης, αλλά και για να βελτιώσουν τις διατροφικές τους συνήθειες αναγνωρίζοντας την καθημερινή, σωστή διατροφή ως ένα σημαντικό παράγοντα πρόληψης χρόνιων νοσημάτων.

Το αυξημένο σωματικό βάρος, επιδρά αρνητικά στη συνολική υγεία του ατόμου και παράλληλα ευθύνεται για σοβαρή επιβάρυνση του μυϊκού συστήματος και των αρθρώσεων του σώματος, αυξάνοντας το κίνδυνο εμφάνισης οστεοαρθρίτιδας γονάτων, ισχίων, εκφυλιστικών αλλοιώσεων ΣΣ, καταγμάτων, πόνου στη μέση ή τα άκρα.

Με γνώμονα τη βελτίωση της ποιότητας ζωής και της υγείας των ατόμων, στο Physiopolis παρέχονται εξειδικευμένα προγράμματα διατροφικής υποστήριξης, τα οποία απευθύνονται σε:

– Παιδιά και εφήβους
– Ενήλικες και άτομα τρίτης ηλικίας
– Αθλητές και αθλούμενους
– Εγκυμονούσες και θηλάζουσες
– Άτομα με μυοσκελετικές διαταραχές
– Ασθενείς με μεταβολικές παθήσεις, όπως ο σακχαρώδης διαβήτης, η χοληστερίνη, αλλά και άλλες παθήσεις όπως η υπέρταση, νόσοι του εντέρου, διαταραχές του θυρεοειδούς κλπ.

ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ

Οι υπηρεσίες που παρέχονται, αφορούν:

– την αποτελεσματική μείωση του βάρους και το μακροχρόνιο έλεγχό του, με γνώμονα τις ανάγκες κάθε σώματος και τις επιθυμίες του ατόμου
– την εφαρμογή απόλυτα εξατομικευμένων προγραμμάτων διατροφής που σχεδιάζονται με βάση το ιατρικό ιστορικό, τις διατροφικές συνήθειες και την καθημερινότητα κάθε ατόμου
– την διατροφική εκπαίδευση των ατόμων σε θέματα που αφορούν τη διατροφή και την υγεία του
– τον σχεδιασμό προγραμμάτων διατροφής που να ανταποκρίνονται στη ζωή του ατόμου, ώστε να γίνει η σωστή διατροφή καθημερινή συνήθεια με εύκολη και πρακτική εφαρμογή
– την ενίσχυση της θεραπείας ασθενειών, άμεσα σχετιζόμενων με τη διατροφική συμπεριφορά, π.χ. σακχαρώδης διαβήτης, χοληστερίνη, υπέρταση, νόσοι του εντέρου, οστεοπόρωση, παχυσαρκία
– την εμψύχωση του ατόμου και την ουσιαστική υποστήριξή του ώστε να πετύχει το στόχο του
– τον έλεγχο του στρες μέσα από τη κατάλληλη διατροφή
– τη σωστή διατροφή κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης και της λοχείας, έτσι ώστε να καλύπτονται οι ανάγκες ανάπτυξης του παιδιού και οι ανάγκες της μητέρας. Επίσης, κατάλληλα προσαρμοσμένα προγράμματα για απώλεια βάρους μετά την εγκυμοσύνη.
– τον σχεδιασμό κατάλληλων προγραμμάτων διατροφής για αθλητές και αθλούμενους, με στόχο τη βέλτιστη αθλητική απόδοση και τα μέγιστα αποτελέσματα για το σώμα

ΜΕΤΡΗΣΕΙΣ

  1. Σωματικού βάρους

Η μέτρηση του σωματικού βάρους πραγματοποιείται σε κάθε συνεδρία με τη χρήση ηλεκτρονικού ζυγού υψηλής ακρίβειας. Με βάση το βάρος και το ύψος του ατόμου, υπολογίζεται ο Δείκτης Μάζας Σώματος, ο οποίος αποτελεί δείκτη παχυσαρκίας.

  1. Μέτρηση περιφέρειας μέσης και ισχίου

Η περιφέρεια μέσης, αλλά και ο λόγος περιφέρειας μέσης προς περιφέρεια ισχίου, αποτελούν σημαντικούς δείκτες για το προσδιορισμό κινδύνου εμφάνισης καρδιαγγειακών νοσημάτων.

  1. Ανάλυση σύστασης σώματος-Λιπομέτρηση

Ο προσδιορισμός  της ποσότητας και της κατανομής του λίπους στο σώμα, αποτελεί ένα σημαντικό εργαλείο για το σχεδιασμό του κατάλληλου πλάνου διατροφής, αλλά και για την αξιολόγηση της πορείας του προγράμματος αυτού.

Η ανάλυση γίνεται με μηχάνημα υψηλής τεχνολογίας και αφορά τμηματική ανάλυση του σώματος, δηλαδή ξεχωριστά αποτελέσματα για το δεξί άνω άκρο, το αριστερό άνω άκρο, τον κορμό, το δεξί κάτω άκρο και το αριστερό κάτω άκρο.

Η ανάλυση περιλαμβάνει:

  1. Μέτρηση του ποσοστού του σωματικού λίπους και προσδιορισμό της κατανομής του λίπους στα μέρη του σώματος
  2. Μέτρηση της μυϊκής μάζας και της κατανομής των μυών
  3. Προσδιορισμός των επιπέδων ενυδάτωσης του σώματος
  4. Προσδιορισμός της κατανομής των υγρών στο σώμα, των οιδημάτων και της κατακράτησης
  5. Εκτίμηση του βασικού μεταβολικού ρυθμού
  6. Αξιολόγηση των αποτελεσμάτων της μέτρησης και θέσπιση στόχων για τη βελτίωση των αποτελεσμάτων

Προετοιμαστείτε για τη λιπομέτρηση:

– Για 24 ώρες περιορίστε ή αποφύγετε την κατανάλωση αλκοόλ, αναψυκτικών και διουρητικών ροφημάτων π.χ. καφέ
– 3-4 ώρες πριν τη μέτρηση να μην έχετε καταναλώσει κάποιο γεύμα ή σνακ
– Αποφύγετε την κατανάλωση νερού 3-4 ώρες πριν
– Τις προηγούμενες 12 ώρες να έχετε αποφύγει κάθε μορφής έντονη σωματική δραστηριότητα
– Φορέστε άνετα ρούχα
– Ιδανικά οι γυναίκες να βρίσκονται στη μέση του καταμήνιου κύκλου

Η ανάλυση δεν συνίσταται σε:

* Παιδιά ηλικίας κάτω των 3 ετών
* Σε εγκύους
* Σε ασθενείς με βηματοδότη, τεχνικά μέλη ή μεταλλικά εμφυτεύματα

Elektronik sigara, sexshop