φυσικοθεραπευτικές τεχνικέςΘέλουμε και φροντίζουμε ώστε οι ασθενείς μας να απολαμβάνουν δια χειρός θεραπεία – manual therapy. Οι συνεργάτες του κέντρου μας είναι ειδικευμένοι στις πλέον σύγχρονες τεχνικές αποκατάστασης.

Μέθοδος McKenzie: Πρόγραμμα ειδικών ασκήσεων, βασισμένο στη μηχανική διάγνωση και θεραπεία της σπονδυλικής στήλης (Σ.Σ) κατόπιν λεπτομερούς αξιολόγησης, με σκοπό την αποκατάσταση κάθε μυοσκελετικού προβλήματος μηχανικής αιτιολογίας

Τεχνικές Maitland: Κινητοποίηση περιφερικών αρθρώσεων και σπονδυλικής στήλης

Μέθοδος Mulligan: Τεχνική θεραπευτικών χειροπρακτικών χειρισμών για την αντιμετώπιση του μυοσκελετικού πόνου με εφαρμογή παθητικών τεχνικών κινητοποίησης από τον θεραπευτή και ταυτόχρονη εκτέλεση ενεργητικών φυσιολογικών κινήσεων εκ μέρους του ασθενή. Η εφαρμογή των τεχνικών γίνεται χωρίς πόνο και προκαλεί άμεση βελτίωση της κίνησης και λειτουργίας της άρθρωσης ή της Σπονδυλικής Στήλης και ταυτόχρονη μείωση των συμπτωμάτων

Θεραπευτικοί χειρισμοί ΣΣ και άκρων – Manipulation – Mobilization: Κινητοποίηση περιφερικών αρθρώσεων. Ειδικές τεχνικές παθητικής κίνησης, οι οποίες εκτελούνται από το φυσικοθεραπευτή μέσα στα φυσιολογικά όρια της κίνησης της άρθρωσης. Οι τεχνικές κινητοποίησης μειώνουν το πόνο και το μυϊκό σπασμό και αυξάνουν το εύρος της κίνησης.

P.N.F.: Ιδιοδεκτική νευρομυϊκή διευκόλυνση

Neural Τissue Μobilization
: Κινητοποίηση νευρικού ιστού

Κρανιο-ιερή Θεραπεία: Ήπια μέθοδος που εφαρμόζεται με τα χέρια και απαλά αγγίγματα, η οποία αξιολογεί και ενδυναμώνει την λειτουργικότητα ενός ανατομικού συστήματος του σώματος. Λειτουργεί ως ένα προστατευτικό μέσο για την υγεία λόγω της ικανότητας της να ενισχύει την αντίσταση στην ασθένεια, και είναι αποτελεσματική σε μια μεγάλη ποικιλία ιατρικών προβλημάτων που συνδέονται με τον πόνο και τη δυσλειτουργία

Clinical Neurodynamics: Πρόκειται για ένα νέο σύστημα μυοσκελετικής θεραπείας για ασθενείς των οποίων το μυοσκελετικό πρόβλημα ενέχει και νευρολογικό στοιχείο, έτσι δίνεται ιδιαίτερη έμφαση στην κλινική νευροδυναμική για νευρομυοσκελετικά προβλήματα με τρόπο που διευκρινίζεται η νευροδυναμική καθιστώντας έτσι την καλύτερη δυνατή κλινική εφαρμογή της στον ασθενή

Muscle Energy Techniques: Αποτελεί μια ευρεία γκάμα δια χειρός τεχνικών με στόχο τη βελτίωση της μυοσκελετικής λειτουργίας ή της λειτουργίας των αρθρώσεων και τη βελτίωση του πόνου

Back school: Πρόγραμμα εκπαίδευσης ανθρώπων με προβλήματα στη σπονδυλική στήλη. Σαν στόχο έχει να διδάξει βασικά στοιχεία ανατομίας και λειτουργικότητας της Σ.Σ. καθώς επίσης και αξιολόγηση της στάσεως στην καθημερινότητα, έτσι ώστε να μειώνεται η φόρτιση που δέχεται η Σ.Σ. με αποτέλεσμα λιγότερο ή καθόλου πόνο

Κινησιοθεραπεία – Ενεργητική / Παθητική

Αναπνευστική Φυσικοθεραπεία: Η αναπνευστική φυσικοθεραπεία εφαρμόζεται σε ασθενείς με οξεία και χρόνια νοσήματα του αναπνευστικού συστήματος, σε χειρουργημένους ασθενείς και σε κάθε διαταραχή της αναπνευστικής λειτουργίας. Σαν στόχο έχει τον καλό αερισμό των πνευμόνων, την παροχέτευση των βρογχικών εκκρίσεων, την αρμονική λειτουργία των αναπνευστικών μυών και το συγχρονισμό της αναπνοής.

Θεραπευτική Μάλαξη: Ειδικές τεχνικές μάλαξης εφαρμόζονται από το φυσικοθεραπευτή με σκοπό τη χαλάρωση μυϊκών σπασμών, ανακούφιση συμπτωμάτων και αύξηση τοπικής αιμάτωσης.

Τrigger Point Therapy: Ειδικές τεχνικές πιεσοθεραπείας που εφαρμόζονται σε συγκεκριμένα μυϊκά σημεία του πόνου με αποτέλεσμα άμεση αναλγητική δράση και μυϊκή χαλάρωση.

Θεραπεία μυοπεριτονιακού πόνου (Myofacial release) με τεχνικές μαλακών μορίων, με ξηρά βελόνα – Dry needling therapy

Μέθοδος ενεργοποίησης με ειδικό εξοπλισμό – Activator Method Chiropractic Technique: Ασφαλής χειροπρακτική τεχνική η οποία χρησιμοποιεί μία ειδική συσκευή (Activator instrument) σαν εναλλακτική μέθοδος της δια χειρός κινητοποίησης της σπονδυλικής στήλης και των περιφερικών αρθρώσεων

Τεχνική κινητοποίησης μαλακών μορίων – Graston: Περιλαμβάνει τη χρήση ανοξείδωτων ατσαλένιων εργαλείων που είναι σχεδιασμένα κατά τέτοιο τρόπο (με κοίλα και κυρτά τμήματα) ώστε να προσαρμόζονται στους διάφορους ιστούς, τα σχήματα και τις καμπύλες του σώματος, προκειμένου να ανιχνεύσουν και να απελευθερώσουν-χαλαρώσουν ουλώδεις ιστούς, συμφύσεις και περιτονιακές σκληρύνσεις, να αυξήσουν την τοπική αιμάτωση αλλά και να μειώσουν το μυϊκό τόνο και τον πόνο

Εξειδικεύμενο  πρόγραμμα αποκατάστασης της λειτουργίας των μυών του πυελικού εδάφους, αντιμετωπίζοντας το πρόβλημα της ακράτειας, των προπτώσεων και του πυελικού πόνου